Türkiye'nin tarım tarihiyle ilgili kritik bilgilere sahip olan ve tüm araştırmalarını bu alanda yoğunlaştıran tarım yazarı gazeteci Ali Ekber Yıldırım, Et ve Süt Kurumu'nun ilginç bir reklam hazırlığında olduğunu söyledi.

REKLAMLA ET TÜKETİMİ ARTAR MI?

İstihdamın yıldızlarından Parlak Group’a ödül İstihdamın yıldızlarından Parlak Group’a ödül

Youtube kanalında bir video yayınlayan Yıldırım, "Kuzu eti koktuğu için mi pahalı olduğu için mi tüketilmiyor? Et ve Süt Kurumu, küçükbaş hayvan etinin tüketimini arttırmak, önyargıları kırmak  için 192 milyon 992 bin lira ile reklam, tanıtım yapacak. Reklamla et tüketimi artar mı?" ifadelerini kullandı.

Editör: Editör Yazar